Staza Gilles Villenueve je jedna od najzahtjevnijih staza u kalendaru za bolide zbog stalnih zona kočenja i ubrzanja.
Momčadi su za VN Kanade morale specijalno pripremiti bolide kako bi osigurali ponajviše hlađenje, a s druge strane smanjili otpor zraka, što je pravi izazov za inženjere.
Supersofisticirani dio Ferrarijevog bolida je bio predmet pažnje. Mnogo se govorilo o isječku u zoni podnice za koji smatraju da se zakreće pri velikoj brzini.
Ferrarijev prednji kočioni bubanj ima tri otvora u obliku suza kako bi upravljali temperaturom u kombinaciji s dodatnim otvorom na vrhu bubnja.
Mercedesov prednji kočioni bubanj je zatvoren kako bi maksimalno zadržao generiranu vrućinu u kočnicama.
Mercedes se vratio stražnjem krilu u obliku žlice za VN Kanade. Takvo krilo inače koriste na stazama koje zahtijevaju srednju razinu aerodinamičkog potiska.
Red Bull je za Kanadu pripremio novo prednje krilo kakvo će koristiti na stazama sa srednjom razinom aero-potiska. Okomiti su prorez dodali (bijela strelica) da mijenja raspodjelu tlaka na vanjskom dijelu krila. Prati ga horizontalni element (plava strelica) kako bi promijenio oblik i položaj vrtloga koji se generira na njemu. Promijenjen je oblik krilca na kaskadi (crvena strelica) za kvalitetniji protok zraka oko gume.
Red Bull je specijalno pripremio aero dodatak na bokovima bolida. Deflektore su pojednostavili vertikalnim oblikom. Deflektori su sa stražnje strane zakrivljeni prema vani i sliče McLarenovim koje koriste već neko vrijeme.
Williams koristi revidirani kočioni kanal s promijenjenim oblikom na vertikalni element i dodatnim usisom zraka za hlađenje. Promjene bi trebale povećati kapacitet hlađenja.
Unatoč brojnim novim izvedenicama popularnog T-krilca, Williams se za VN Kanade vratio na najjednostavniju verziju koja udovoljava potrebama staze Gilles Villenueve.
Ferrari je predstavio novo stražnje krilo u Kanadi koje će koristiti na stazama za srednju razinu aero-potiska. Dizajn sadrži masivnu glavnu ploču i gornji poklopac u obliku žlice. Bočne strane krila imaju otvore za zrak koji su usvojile i ostale momčadi. Ferrari se također vratio na jednostavno T-krilce s početka sezone i “Monkey-seat”.