Tehnički direktor Toro Rossa James Key kaže da je pouzdanost Hondine pogonske jedinice na predsezonskim testovima ključna za nastavak suradnje.
Honda je od povratka u F1 2015. godine u problemima s pouzdanošću i manjkom snage. Situacija im se nešto popravila u drugoj sezoni nastupanja, ali sreća nije dugo trajala. Dolaskom novog tehničkog pravilnika i bolida koji su na nekim stazama brži i 3-4 sekunde, stari problemi su se ponovno vratili.
Nepouzdanost i posljedično manjak kilometraže su ponajviše smetali razvoju motora. Stoga će ove godine novo partnerstvo između Toro Rossa i Honde započeti na evoluciji prošlogodišnje pogonske jedinice.
Tehnički direktor Key navodi da je glavna želja Toro Rossa što pouzdanija pogonska jedinica za predsezonska testiranja. “Takva solucija odgavara i nama i Hondi. U 2016. smo koristili Ferrarijev motor iz 2015. koji je bio vrlo utvrđen i uhodan”, odgovara na upit o pouzdanosti.
“S njim smo napravili cijelu sezonu bez ikakvih poteškoća. Svi su njegovi problemi bili sanirani, a rezultat je bio ekstremno pouzdan motor s kojim smo mogli učiniti tonu zimskih testova. Bilo je to od iznimne važnosti za momčad i vozače”, objasnio je Key.
Keyevo mišljenje proizlazi iz suradnje s Renaultom koji se poput Honde mučio s pouzdanošću. Toro Rosso je itekako svjestan koliko štete može nanijeti smanjena kilometraža za vrijeme predsezonskih testiranja.
“Dosad smo imali različita iskustva. Prošle smo godine učinili upola manju kilometražu nego 2015. U 2014. smo učinili mizernu kilometražu, a sve zbog pogonske jedinice, tako da nam pouzdanost masu znači”, nastavlja tehnički direktor.
“Znam da puno toga ovisi o Hondi, a tek ćemo onda znati gdje smo. Mogli bi imati nekih problema, ali zato i testiramo. Nikad ne znate ishod, ali obje strane imaju isti cilj”, zaključio je Key.
Toro Rosso-Honda će otkriti bolid ujutro pred prve testove u Barceloni, 26. veljače.