Petak 28.07.2017. VN MAĐARSKE: Trening
10:00 – 11:30 Prvi Trening
14:00 – 15:30 Drugi TreningSubota 29.07.2017. VN MAĐARSKE: Kvalifikacije
11:00 – 12:00 Treći Trening
14:00 – 15:00 KvalifikacijeNedjelja 30.07.2017. VN MAĐARSKE: Utrka
14:00 – 16:00 Grand Prix
Dužina kruga: 4.381 km
Broj krugova: 70
Rekord kruga: 1:18.436 M. Schumacher (2004)
Maksimalna brzina: 325 km/h
DRS zone: 1
Pun gas: 54%
Najduža ravnica: 908 m
Razina downforcea: Visoka
VN Mađarske se tradicionalno vozi na Hungaroringu od 1986. godine. Bila je to prva utrka Formule 1 iza Željezne zavjese. Smještana je u brežuljcima 16 kilometara od glavnog grada Budimpešte i pruža gledateljima na tribinama vrlo dobar pregled događanja.
Jedna je od najsporijih staza u kalendaru s pregršt kočenja i sporih tehničkih zavoja pa su u prošlosti utrke većinom bile procesijske tj. odlučivale bi se u kvalifikacijama. Uska, grbava i zavojita su prve asocijacije vozačima na mađarsku stazu.
Modernizacijom piste i podloge te produljenjem startno-ciljne ravnine i modificiranim prvim zavojem se dobilo na prilikama za pretjecanje, ali još je se smatra gradskom utrkom bez zgrada.
Unatoč konfiguracijskim nedostacima, imali smo prilike vidjeti odlične utrke po kiši, a po suhim uvjetima stratešku borbu i odvažna pretjecanja na kočenjima za zavoj 1, 2 i 4. Ima visinske amplitude, a najpoznatiji je uspon između zavoja 3 i 4 koji označava ulazak u tehničku sekciju staze.
Poznata je i po nesnosnim ljetnim vrućinama pa su vozači suočeni s pravim pustinjskim testom izdržljivosti i koncentracije.
Prvi sektor
Vozači se prilikom ulaska u brzi krug namještaju za što ravniji izlazak i ubrzanje na startno-ciljnu ravnicu. Zadnjih 300m ravnice staza kreće nizbrdo pa se koči oko 115m prije prvog zavoja. Usporava se s 325 km/h u drugu brzinu i 80km/h i odabire što blaža linija kroz prvi zavoj radi izlazne brzine i sljedećeg kratkog DRS pravca.
Dugi lijevi zavoj 2 je također u padu pa je izazovan za idealan prolazak i u njemu smo zadnjih godina viđali pretjecanja od kojih su najatraktivnija bila s vanjske strane. Prolazi ga se u trećoj brzini sa 100km/h i namješta na apeksu za zavoj 3 koji se prolazi punim gasom (5. brzina 220 km/h) nakon čega slijedi uzbrdica prema tehničkom dijelu staze.
Drugi sektor
Zavoj 4 je veoma izazovan i brz. Slijepog je apexa i prolazi ga se u 5. brzini sa skoro 200 km/h. Dugi zavoj 5 se prolazi u 4. brzini sa 130km/h i u njemu je bitno održati što finiju liniju cijelom dužinom. Nakon njega slijedi kraća ravnica pa vrlo bitna šikana koja se prolazi u drugoj brzini sa 100 km/h. Vozači maksimalno koriste rubnike i rubni dio staze za efektniji prolazak.
Potom slijedi sekvenca brzih protočnih lijevo-desnih zavoja u kojioma je bitno održati momentum i preciznost. Počinje lijevim zavojem 8 (155 km/h, 4. brzina) koji je dobra priprema za zavoj 9. On je nešto brži (4. brzina, 185 km/h) i predstavlja izazov za vozače i bolide jer malo nakon njega slijedi još brži zavoj 10(6. brzina 245/km/h). Sektor završava izazovnim zavojem 11 (5. brzina, 200 km/h) koji je u blagom padu pa vozači moraju paziti da ne ostanu široko na izlasku.
Treći sektor
Vozači koče 100m prije zavoja i usporavaju s 250 km/h u 3. brzinu i 100km/h. Na izlasku se iz vozači obično bore s preupravljanjem pa moraju paziti na proklizavanje stražnjih guma. U zavoju 13 (2. brzina, 90 km/h) je od velike važnosti pogoditi apex i pripremiti balans bolida za ovalni zavoj 14 (3. brzina, 140 km/h). Njega se u brzom krugu prolazi užom linijom i koristi puni potencijal guma dok u uvjetima utrke vozači odabiru nešto blažu putanju.