Petak 06.07.2018. VN VELIKE BRITANIJE: Trening
11:00 – 12:30 Prvi Trening
15:00 – 16:30 Drugi Treni ngSubota 07.07.2018. VN VELIKE BRITANIJE: Kvalifikacije
12:00 – 13:00 Treći Trening
15:00 – 16:00 KvalifikacijeNedjelja 08.07.2018. VN VELIKE BRITANIJE: Utrka
15:10 – 17:00 Grand Prix
Dužina kruga: 5.831 km
Broj krugova: 52
Rekord kruga: 1:29.243 L. Hamilton (2016)
Maksimalna brzina: 330 km/h
DRS zone: 2
Pun gas: 70%
Najduža ravnica: 1034 m
Razina downforcea: Visoka/srednja
Legendarni Silverstone je prva staza na kojoj se vozilo svjetsko prvenstvo Formule 1 1950. godine. Spada među historijske utrke i vozi se na istoj lokaciji do danas, ali s poprilično izmijenjenom konfiguracijom. Sagrađena je na području bivšeg kraljevskog vojnog aerodroma pa nema značajnije visinske amplitude.
Oduvijek je bila zastrašujuća i vrlo brza staza čiji su zavoji zahtijevali iznimnu vozačku odvažnost i sposobnost tjeranja bolida do krajnjih granica. Copse i Becketts su na listi najdražih zavoja mnogim vozačima i obožavateljima Formule 1.
Staza je redizajnirana za Veliku nagradu 2011. godine s popratnom središnjom infrastruktorom, boksovima i novim medijskim centrom. Start je pomaknut s ravnice prije Copsa u novi dio staze nazvan Arena kojeg su navijači odlično prihvatili.
Prvi sektor
Na novoj startno-ciljnoj ravnini bolidi dosežu brzinu od 310 km/h, a ključna zbivanja se događaju u narednoj seriji zavoja. Prvi od njih se prolazi u punom gasu (300 km/h, 7. brzina) s istančanom preciznošću zbog promjene smjera za zavoj 2 (290 km/h, 7. brzina) nakon čega slijedi jako kočenje 120m prije sporog zavoja 3 ( 100 km/h, 3. brzina).
Vozači se kroz prvu sporu i tehničku sekciju moraju držati što uže putanje do izlaska iz zavoja 4 (90 km/h, 3. brzina) prije izlaska na prvu DRS ravnicu. Na njoj najčešće vidimo pripreme za napade i pretjecanje tokom vikenda.
Drugi sektor
Pri kraju prve DRS ravnice bolidi dosegnu brzinu preko 320 km/h prije kočenja za dugi lijevi zavoj Brooklands gdje počinje stari dio staze. Za njega se koči 80m prije i usporava na 170 km/h u četvrtoj brzini. U njemu nije nužno imati savršenu preciznost već je bitno spojiti protočnost i brzinu za sljedeći dugi desni zavoj Luffield (110 km/h, 3. brzina). Vozačima je ključ osigurati što kvalitetniji izlazak i ubrzanje prema nekadašnjoj startno-ciljnoj ravnini.
Potom slijedi jedan od općenito najpoznatijih zavoja u F1 kalendaru – Copse. Njemu se prilazi s preko 315 km/h i koči samo 50m prije skretanja. Vozači ga prolaze u 6. brzini s 250 km/h i moraju biti iznimno pažljivi da poštuju granice staze na izlasku.
Zatim slijedi serija kultnih brzih zavoja Maggots – Becketts – Chapel. U njih se ulazi s 310 km/h i napadaju rubnici s obje strane. Kako serija zavoja ide dalje, to se blago usporava jer se linija kroz zavoje sužava. Vozači na izlasku iz Chapela (210 km/h, 5. brzina) koriste izletnu površinu za što ravniju putanju pri izlasku na drugu DRS ravnicu (Hangar) gdje dosežu najveću brzinu od 330 km/h.
Treći sektor
Vozači koče 60m prije skretanja za brzi zavoj Stowe i u potpunosti se predaju što preciznijoj putanji kroz skretanje. Prolazi se u 5. brzini s 200 km/h nakon čega slijedi priprema za najsporiji zavoj Vale (3. brzina, 90 km/h).
Zavoj je izazovan jer bolidi zbog manje brzine gube na prijanjanju pa vozači moraju paziti na balans bolida pri kočenju i odabiru putanje kroz dvostruki zavoj Club za što kvalitetniji izlazak na startno-ciljnu ravninu.