Danas svoj 44. rođendan slavi Toranosuke ‘Tora’ Takagi, japanski vozač Tyrella ’98 i Arrowsa ’99 godine.
Oni koji su pažljivo pratili Takagija, smatraju da se radilo o najboljem orijentalnom vozaču za volanom Formule 1.
Započeo je karijeru pod zaštitom bivšeg F1 vozača Satoru Nakajime koji je održao dobre veze s Kenom Tyrellom i preporučio mu Takagija ’97.
Takagi se do F1 probijao preko kartinga i Formule Toyota. ’93 je zamijenio Jacquesa Villenueve u F3 momčadi TOM’s. Dogodine je otišao u F3000 (preteća današnje F2), a tu se pokazao vrlo brzim i talentiranim vozačem, iako nije pobijedio u prvoj sezoni. U sezoni 1995 je osvojio odlično drugo mjesto u poretku vozača s tri pobjede.
Nemilosrdna F1
Njegovi prvi dani u Tyrellu i Arrowsu su obilježeni poteškoćama s upoznavanjem novih staza u Europi, aklimatizacijom u sasvim novu kulturu momčadi, ali i kroničnim nedostatkom novaca u timskom budžetu.
Često je impresionirao svojom brzinom zbog čega je bio na meti Saubera u sezoni 1999, ali nedostatak konzistentnosti u utrkama, nesreće i izleti sa staze su ga primorali na pronalazak novog puta.
Istaknuli bi dva deveta mjesta u sezoni 1998 (Silverstone i Monza) te impresivan start sezone 1999 (7. u Australiji i 8. u Brazilu) s vjerojatno top 3 najgorim bolidom na gridu.
Japancu razvoj u nastavku nije tekao glatko, ponajviše radi učestalih mehaničkih kvarova. Takagi se također teško nosio s podizanjem vlastite forme i uklanjanjem vozačkih grešaka pa se 2000. vratio na domaći teren u Formulu Nippon. Time su prestali veliki F1 snovi i daljnja neispunjena obećanja.
U 2001. godini je otišao u američku CART seriju, a 2003. prešao u IndyCar seriju. Nakon kampanje u Novom svijetu koja nije obilježena većim uspjesima, vraća se na mjesto zločina 2005. – u Formula Nippon, kao vozač i suvlasnik Cerumo tima. Iste sezone osvaja SuperGT prvenstvo s kolegom Yuji Tachikavom.
Za kraj karijere je revijalno odvozio dvije sezone japanskog SuperGT prvenstvo i povukao se u zasluženu trkaću mirovinu.