Ducatijeva MotoGP momčad se još nije odlučila za vozačku postavu u narednoj sezoni. Jorge Lorenzo navodno razmišlja o drugim opcijama, dok se Andrea Dovizoso nije složio s vodstvom u prvoj rundi pregovora.
Ducati je prošlu sezonu kao najveće pojačanje doveo superzvijezdu Jorge Lorenza. Platili su vozačke usluge trostrukog prvaka čak 12 milijuna eura po sezoni, dok su Doviziosa ostavili na oko 2 milijuna.
Problemi su nastali tragičnom formom Lorenza i impresivnom Dovija koji se do zadnje utrke borio rame uz rame s Marcom Marquezom za osvajanje naslova. Takva se forma nastavila i u novoj sezoni, pa Dovizioso želi zasluženu nagradu.
Ducati je u centru pozornosti jer su glavne momčadi već odabrali svoje favorite, a to su Marc Marquez u Hondi te Valentino Rossi i Maverick Vinales u Yamahi. Drugo bi sjedište Honde trebalo pripasti Danielu Pedrosi, iako je još dalek put do konačne odluke.
Dovizioso je odlično započeo sezonu i vodi u poretku. Njegova uloga momčadskog vođe je utemeljena, dok Lorenzo ponovno epski podbacuje. Ne samo što ima loše performanse na stazi, već je i putem medija uputio otrovne strelice prema Doviziosu kako ga ovaj na osobnoj razini potkopava.
Sve je izvjesnije da Dovizioso želi ugovor #1 vozača i ne želi prihvatiti razliku u ugovoru kakva je trenutna s Lorenzom.
U ovom trenutku Lorenzo ne opravdava ulaganja talijanske momčadi i vjerojatno je na putu da potraži sreću drugdje, najvjerojatnije u Suzukiju. a to bi otvorilo vrata ni manje ni više, već čovjeku koji je istu momčad zbog njega morao napustiti – Andrea Iannone.
Ducati Desmosedici je fizički jako zahtjevan motocikl i vrlo težak za brzo navikavanje. S obzirom da takvih vozača osim protjeranog sina Iannonea nemaju, izbor je jako uzak.
Uz Lorenza, tu je i Pramacov duo kišnih specijalista Danila Petruccija i Jacka Millera. Miller nas je impresionirao nedavno u Argentini, dok Petrucci već od prošle sezone traži ulazak u tvorničku momčad.
Andrea “Maniac” Iannone
Nesretan je bio dan za pratitelje sporta kad je Iannone (ne)opravdano protjeran iz Ducatija kako bi se oslobodilo mjesto za Lorenza.
Valja naglasiti kako je “Maniac” bio u boljoj formi od Dovija, ali ga Jorge nije želio za momčadskog kolegu, znajući o njegovom tvrdom i nepopustljivom karakteru.
Iannone se u Suzukiju nije snašao najbolje jer momčad osim njega i Rinsa nije imala vozača pa im motocikl nije bio dobro podešen cijelu sezonu 2017.
Iako zbog padova i opasnosti koju ponekad predstavlja nema reputaciju vrhunskih majstora koji su se okušali na Ducatiju, poput Rossija i Lorenza, jedno mu se ne može zanijekati, čovjek zna upravljati i uvijek je bio jak na Ducatiju.
Pobijedio je Crutchlowa dok su dijelili garažu Pramac Ducatija 2014., a dogodine je prešao u tvorničku garažu s Dovijem koji je već imao tri sezone iskustva iza sebe.
U početku je Dovi iskoristio znanje i bio bolji, ali kako je sezona prolazila, sve je više išla na ruku Iannonea. Maniac je sezonu završio kao najbolje plasirani Ducatijev vozač!
Iannone je izvodio majstorije na granici mogućnosti u Jerezu gdje je s motorom u kišnom modu uspio pobijediti Doviziosa za 15 sekundi na kraju utrke. U narednim je utrkama u LeMansu i Aragonu unatoč dislociranom ramenu osvojio peto i četvrto mjesto, a potom pobijedio kolegu u Brnu unatoč mehaničkim problemima.
Iannone je živuća suprotnost svoje reputacije. Uvijek je bio iznimno konzistentan jer je u prvih 14 utrka uvijek završavao u top 8, a pao je samo jednom te sezone.
Imajmo na umu kako je partnerstvo s Doviziosom bilo dobro u prošlosti i kako ne bi trebalo biti razloga da ne bude opet. Njegova bi uloga bila savršena u timu jer posjeduje znanje i sirovu brzinu kakva je Ducatiju prijeko potrebna.
Nadamo se kako gorak okus u ustima zbog neopravdanog otkaza u Ducatiju neće imati veću ulogu. Bila bi prava šteta kada Maniac ne bi dobio ono što zaslužuje – vrhunsku priliku. Svi dobro znamo za što je sposoban za upravljačem crvene zvijeri.